Łączenie starego z nowym
Najważniejszym celem projektowym było stworzenie kompleksu uwzględniającego dziedzictwo historyczne, ale zachowującego przejrzystą, nowoczesną naturę. Pustaki ceramiczne wybrano jako swego rodzaju łącznik między czerwoną cegłą domów georgiańskich i piaskowcem, z którego zbudowano kościół św. Filipa.
Szara cegła z delikatną teksturą pasuje do skromnej natury projektu oraz nadaje mu jednolity, niepowtarzalny charakter. Spójny wygląd dodatkowo podkreśla zaprawa o podobnym kolorze i odcieniu, co cegły. Spoiny zostały nieznacznie pogłębione o 3 mm, by podkreślały różnorodność odcieni cegieł i uatrakcyjniały wygląd. Projekt maksymalnie wykorzystuje ograniczoną przestrzeń, szanując jednocześnie historię, dzięki czemu jest doskonałym przykładem transformacji historycznego miasta bez utraty jego charakteru. Rzemieślnicza natura cegieł dobrze pasuje do renowacyjnego aspektu projektu.